E-handel efter starten

On november 15, 2018, Posted by , In Katalog, By , With No Comments

I den här boken tar Mats Ingelborn upp en del av de erfarenheter och överraskningar han fått i och med att han 2003 lanserade en e-handel inom mode och underkläder: Calzessa.com.

BOKEN GER HANDFASTA RÅD och berättar rakt upp och ner om hur det är att vara e-handlare. Jag är imponerad över hur Mats har lyckats fånga så många sanningar och viktiga perspektiv. Boken är till för dig som är entreprenör, ledare eller en människa som vill förändra och följa sina drömmars mål. Jag blir varm och glad när jag läser den.”
Jenny Johansson, Head of marketing och grundare av utbildningen Konceptutvecklare e-handel på Högskolecentrum Bohuslän

ÄNTLIGEN en svensk bok om e-handel som inte fokuserar på teknik. Den kan jag rekommendera för både de som funde- rar på att starta e-handel och för de som kanske kört fast”
Arne Andersson, E-handelsspecialist PostNord (Posten)

Finns nu som Pocket, e-bok och Ljudbok.

Rek pris: 99 kr

”Denna aktuella och fängslande bok tillhör en av ämnesområdets bästa”, BTJ.se

En varm bok i vinterkylan om hur det är att vara e-handlare. Läs den!”, Caroline Björkgren Tidningen InternetWorld

”En lättläst bok med många konkreta tips för alla entreprenörer, ej endast ehandlare. Helt klart läsvärd tycker jag!”, Mattias Pihlström
vd Brightstep

”Boken är bra, rolig och intressant för den som är nyfiken på ehandel. Den fyller det tomrum som börjar där befintliga böcker om ehandel slutar dvs vid tekniken”, Peter Höjman
E-handlare

Ljudboken är uppläst av författaren själv.


  • Antal sidor: 74 st
  • Vikt: 68 g
  • Format (b x h): 110 x 178 mm
  • ISBN: 978-91-7773-969-2 (pocket)
  • Bandtyp: Häftad
  • Utgivningsdatum: 2019-01-10
  • Första utgivning: 2012-09-12
  • Format: Ljudbok, e-bok och pocket
Comments are closed.